Üdvözöljük a

A posta kapta az étel- és italautomaták felügyeleti feladatait

honlapján!

-

Kamarai rendezvények

<< 2018 Január >>
KeSzeCsüSzoVa
1234567
891011121314
1516
17
18192021
22232425262728
293031    

Megyei Fejlesztési és Képzési Bizottság

Pályaválasztási tanácsadás

A posta kapta az étel- és italautomaták felügyeleti feladatait

Szerző: Sebestyénné Mészáros Eszter | 2017. július 7.

A kormány a Magyar Posta Zrt.-t jelölte ki az étel- és italautomaták felügyeletére, a posta a szolgáltatást július elsején indítja, az étel- és italautomaták üzemeltetőinek július 31-ig szerződést kell kötniük.

 

A Magyar Posta pénteken az MTI-nek küldött közleményében kiemelte: menedékes felügyeleti szolgáltatóként feladatuk a hatóságilag bevizsgált és engedélyezett műszaki berendezés, az automata felügyeleti egység felszerelése, működtetése, amely a regisztrált étel- és italautomaták adatait továbbítja a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnak (NAV).

A felügyeleti rendszer az automaták bevételéről pontos információk ad az adóhivatalnak. A posta külső szakértő által auditált módon biztosítja az üzemeltetők forgalmi adatainak védelmét, azt, hogy azok titkosított adatkommunikációs csatornán jussanak el az adóhivatalhoz, az üzemeltetők pedig elektronikus felületen érik el az automatáik által szolgáltatott, elsősorban forgalmi információkat - közölte a Magyar Posta.

Az országszerte működő mintegy 30-32 ezer automata további üzemeltetésének feltétele az automata felügyeleti egység beszerelése.

Ehhez a tulajdonosnak, az üzemeltetőnek szerződést kell kötnie az engedéllyel rendelkező felügyeleti szolgáltatóval, ez esetben a Magyar Postával - hívja fel a figyelmet a társaság.