Üdvözöljük a

Komárom-Esztergom Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

honlapján!

-

Kamarai rendezvények

<< 2018 December >>
KeSzeCsüSzoVa
     12
3456789
101112141516
17181920212223
24252627282930
31      

Megyei Fejlesztési és Képzési Bizottság

Pályaválasztási tanácsadás

Rendezvények

Könyvelő Klub december 05. Tatabánya

2018. 12. 05. 09:00

A Komárom-Esztergom Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Könyvelők Klubja, ezúton tisztelettel meghívja Önt a következő programjára.

 

PROGRAM:
1. Feltöltési kötelezettség a társasági adóban
2. Feltöltési kötelezettség az iparűzési adóban
3. Cégkapu és E-ügyintézés 2019-től
4. Mire figyeljünk? Könyvelői szerződés aktualizálása 2019-re
5. Kata hibák és tévhitek, azaz Katásnak nem kell könyvelő?
6. Kérdés volt: raklap, göngyöleg számlázása
7. Néhány kérdés a közös költség, közös üzemelés tárgyában
8. Egyéb aktualitások
9. Konzultáció
 

Előadó: Herczigné dr.Soós Ilona, gazdasági szakértő      

 

Időpont:     

 

2018. december 05. (szerda); 9.00 óra (Tatabánya, Fő tér 36.)

                      

Részvételi díj:         

  

klubtagoknak:                                                 alapszolgáltatás         

önkéntes kamarai tagoknak:                          3.500,-Ft+ÁFA/fő

nem kamarai tagoknak:                                  8.000,-Ft+ÁFA/fő

 

Kérjük, töltse ki az on-line jelentkezési lapot, hogy az esetleges változásról értesíteni tudjuk!

ON-LINE JELENTKEZÉS ITT

Időpont: 2018. 12. 05. 09:00 - 2018. 12. 05. 12:00
Jelentkezés határideje: 2018. 12. 05. 08:00

Könyvelő Klub december 06. Esztergom

2018. 12. 06. 10:00

A Komárom-Esztergom Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Könyvelők Klubja, ezúton tisztelettel meghívja Önt a következő programjára.

 

PROGRAM:
1. Feltöltési kötelezettség a társasági adóban
2. Feltöltési kötelezettség az iparűzési adóban
3. Cégkapu és E-ügyintézés 2019-től
4. Mire figyeljünk? Könyvelői szerződés aktualizálása 2019-re
5. Kata hibák és tévhitek, azaz Katásnak nem kell könyvelő?
6. Kérdés volt: raklap, göngyöleg számlázása
7. Néhány kérdés a közös költség, közös üzemelés tárgyában
8. Egyéb aktualitások
9. Konzultáció
 

Előadó: Herczigné dr.Soós Ilona, gazdasági szakértő      

 

Időpont:     

 

2018. december 06. (csütörtök); 10.00 óra (Esztergom, Deák F. u. 14.)

                      

Részvételi díj:         

  

klubtagoknak:                                                 alapszolgáltatás         

önkéntes kamarai tagoknak:                          3.500,-Ft+ÁFA/fő

nem kamarai tagoknak:                                  8.000,-Ft+ÁFA/fő

 

Kérjük, töltse ki az on-line jelentkezési lapot, hogy az esetleges változásról értesíteni tudjuk!

ON-LINE JELENTKEZÉS ITT

Időpont: 2018. 12. 06. 10:00 - 2018. 12. 06. 13:00
Jelentkezés határideje: 2018. 12. 06. 09:00

A LÉTSZÁM BETELT! TOVÁBBI HELYET NEM TUDUNK BIZTOSÍTANI

2018. 12. 13. 09:00

 

A Komárom-Esztergom Megyei Kereskedelmi és Iparkamara tisztelettel meghívja Önt az 

"E-ügyintézés és cégkapu a gyakorlatban" c. előadására!

 

A rendezvény helyszíne: 2800 Tatabánya, Fő tér 36. (Kereskedelmi és Iparkamara székháza)

Időpontja: 2018.12.13. 9:00-tól 12:00-ig

 

On-line regisztráció itt!

 

A teljes körű elektronikus ügyintézés idén január 1-jén lépett hatályba, és a gazdálkodó szervezetek számára csak ez az út marad a Hatóságokkal történő kommunikációra. A biztonságos kézbesítési szolgáltatásnak minősülő hivatalos elérhetőségeken keresztül az államnak a gazdálkodó szervekkel elektronikusan kell tartania a kapcsolatot és fordítva is igaz.

 

Ismerje meg a rendszer működését a gyakorlati előadásunkon, ahol minden résztvevő a tananyagot nyomtatott formában kézhez kapja! A tananyag a szerzői jogok védelme miatt elektronikus formában nem továbbítható, így a résztvevők csak kinyomtatott formában kaphatják meg!

 

Program:

 

8:30-9:00    Regisztráció

9:00-9:10    Megnyitó: Dr. Szerencsés László, KEMKIK elnök

9:10-12:00  E-ügyintézés és cégkapu a gyakorlatban, Ardó Péter ügyvezető igazgató, Arconsult Kft.

 

Témakörök:

  • Cégkapus tárhely áttekintése (letöltés, küldés, tartós tár, címkék)
  • Cégkapu adminisztráció (ügykezelők, vevénykezelés, autom. címkézés)
  • Rendelkezési nyilvántartás
  • SZÜF (AVDH hitelesítés, kedvencek, iForm,)
  • ÁNYK használata cégkapun / BLANKETTA program
  • Meghatalmazás EGYKE-vel
  • Meghatalmazás EBEV felületen
  • Mérleg benyújtás OBR felületen
  • Általános célú webes űrlap: e-papír
  • Önkormányzati ASP (iForm)
  • Konzultáció

A rendezvényen a részvétel díjmentes, azonban regisztrációhoz kötött. 

Kérjük, minél hamarabb regisztráljon, mivel a helyszín befogadóképességének elérésekor a regisztráció lezárul!

Időpont: 2018. 12. 13. 09:00 - 2018. 12. 13. 12:00
Jelentkezés határideje: 2018. 12. 13. 08:00

E-ügyintézés és cégkapu a gyakorlatban Esztergom

2018. 12. 13. 14:00

A Komárom-Esztergom Megyei Kereskedelmi és Iparkamara tisztelettel meghívja Önt az 

"E-ügyintézés és cégkapu a gyakorlatban" c. előadására!

 

A rendezvény helyszíne: 2500, Esztergom, Deák Ferenc u. 14. (Kereskedelmi és Iparkamara székháza)

Időpontja: 2018.12.13. 14:00-tól 17:00-ig

 

On-line regisztráció itt!

 

A teljes körű elektronikus ügyintézés idén január 1-jén lépett hatályba, és a gazdálkodó szervezetek számára csak ez az út marad a Hatóságokkal történő kommunikációra. A biztonságos kézbesítési szolgáltatásnak minősülő hivatalos elérhetőségeken keresztül az államnak a gazdálkodó szervekkel elektronikusan kell tartania a kapcsolatot és fordítva is igaz.

 

Ismerje meg a rendszer működését a gyakorlati előadásunkon, ahol minden résztvevő a tananyagot nyomtatott formában kézhez kapja! A tananyag a szerzői jogok védelme miatt elektronikus formában nem továbbítható, így a résztvevők csak kinyomtatott formában kaphatják meg!

 

Program:

 

13:30-14:00    Regisztráció

14:00-14:10    Megnyitó: Dr. Szerencsés László, KEMKIK elnök

14:10-17:00    E-ügyintézés és cégkapu a gyakorlatban, Ardó Péter ügyvezető igazgató, Arconsult Kft.

 

Témakörök:

  • Cégkapus tárhely áttekintése (letöltés, küldés, tartós tár, címkék)
  • Cégkapu adminisztráció (ügykezelők, vevénykezelés, autom. címkézés)
  • Rendelkezési nyilvántartás
  • SZÜF (AVDH hitelesítés, kedvencek, iForm,)
  • ÁNYK használata cégkapun / BLANKETTA program
  • Meghatalmazás EGYKE-vel
  • Meghatalmazás EBEV felületen
  • Mérleg benyújtás OBR felületen
  • Általános célú webes űrlap: e-papír
  • Önkormányzati ASP (iForm)
  • Konzultáció

A rendezvényen a részvétel díjmentes, azonban regisztrációhoz kötött. 

Kérjük, minél hamarabb regisztráljon, mivel a helyszín befogadóképességének elérésekor a regisztráció lezárul!

Időpont: 2018. 12. 13. 14:00
Jelentkezés határideje: 2018. 12. 12. 12:00